Loading...

Ciastko szarlotkowo – serowe

przepis, redukcja, dieta, śniadanie, dietetyk, dietetyk kraków,

Wiem, że teraz wszyscy zajadają się raczej truskawkami, borówkami czy rabarbarem, ale ten przepis jest taki smaczny, że warto raz je odpuścić na rzecz jabłka 😀 Szarlotkę chyba lubimy wszyscy, tutaj przedstawiam Wam jej zdrowszą wersję. Charakteru całości dodaje serowa skorupka, która powstaje po zapieczeniu ciastka w piekarniku – mówię Wam, że smakuje obłędnie! Poza tym można ją śmiało zjeść i na ciepło i na zimno, po nocy w lodówce, więc na śniadanie lub na wynos sprawdzi się idealnie. Dodajcie trochę truskawek na wierzch, a całość nabierze apetycznych, letnich kolorów!

 

PRZEPIS /porcja/

25B/20T/55W

20g płatków owsianych lub jaglanych

10g zmielonego siemienia lnianego

10g wiórek kokosowych

10g odżywki białkowej (jeśli nie używanie to dodajcie białko jaja)

jabłko

łyżeczka oleju kokosowego

60g twarogu (półtłusty lub chudy)

szczypta cynamonu

truskawki

słonecznik i kakao do podania

Suche składniki mieszamy. Jabłko ścieramy na tarce, dzielimy na pół i jedną część dodajemy dodajemy do suchych składników, mieszamy (można dolać nieco wody). Następnie połowę tej masy całość łączymy z twarogiem i olejem kokosowym. Pierwszą część przekładamy do naczynka do zapiekania wyłożonego papierem, wykładamy na nią resztę jabłek i przykrywamy masą twarogową. Pieczemy 30 min w 180 st. Podajemy z kakao rozmieszanym z wodą, truskawkami i słonecznikiem.

Smacznego!

Zobacz podobne

Brak komentarzy

Odpowiedz

*

Zgadzam się

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.